Често задавани въпроси
Каква е разликата между НОВИТЕ и уредите с транспортни дефекти?
Нови електроуреди са продуктите, които можете да купите във всеки магазин за техника.
За разлика от тях, уредите с транспортни дефекти имат леки козметични забележки като – леко ожулване на боята, едва забележими драскотини по корпуса и други. Те също са напълно НОВИ електроуреди, които никога не са били използвани.
Какво точно представляват „транспортните” дефекти?
Уредите, които ще откриете в нашите магазини имат незначителни козметични забележки или нарушения по опаковката – паднала маркировка, нарушен търговски вид или лек транспортен дефект. Най-често тези забележки се получават при излагането на електроуредите в мострената зала на производителя или по време на транспортирането им.
За нарушен търговски вид се смятат малки нарушения или изменения на някои от елементите на декоративните покрития. А за транспортен дефект – едва забележими драскотини или вдлъбнати по корпуса на уредите.
Обърнете внимание, че това НЕ нарушава тяхната функционалност, изправност или безопасност по време на експлоатацията.
Уредите с транспортни дефекти проверяват ли се за техническа изправност?
Да! Всички уреди, които излагаме в нашите магазини са внимателно тествани и проверени от нашия технически екип. Затова Ви гарантираме, че с Технопланет винаги избирате най-доброто за Вашия дом и бизнес.
Защо цената на уредите с транспортни дефекти е по-ниска?
Заради получените козметични забележки, уредите с транспортни дефекти влизат в нашата търговска мрежа с много по-ниска и изгодна цена. Това Ви дава възможност да спестите пари и да получите електроуред с най-високо качество, енергоефективност и функционалност.
Какво е предимството на уредите с транспортни дефекти?
Всички продукти, които ще откриете в нашия сайт са били произведени за Германия и Западна Европа, където стандартите за качество са много по-високи от българските. По тази причина всички електроуреди се отличават с изключително високо качество, здравина и надеждност.
Специално за Вас, ние подбираме и най-новите модели, които да Ви предложат модерни функции и енергоефективност.
Уредите с транспортни дефекти имат ли гаранция?
Всички наши електроуреди имат пълна гаранция, чиито условия са описани в гаранционната карта, която получавате при покупката си. Ние разполагаме със собствен сервиз, който се грижи за изправността на Вашите уреди и е готов винаги да реагира при необходимост.
Как можем да поръчаме избрания електроуред?
Влезте в желания от Вас продукт и натиснете бутона: „Купи”.
Как мога да платя направената поръчка?
След като добавите избраните продукти в Кошницата, следва да завършите поръчката си. Може да изберете между плащане с наложен платеж при получаване или със стоков кредит.
Мога ли да купя на изплащане?
Да, ние работим съвместно с банка ДСК и TBI. На всеки продукт в нашия сайт ще откриете бутоните: „Купи с TBI bank” и „Купи на изплащане с банка ДСК”. След натискане на един от двата бутона можете да се запознаете с условията им.
Ако условията Ви харесат, следва да въведете личните си данни и да изпратите своето искане към банката. Следва служител на избраната банка да се свърже с Вас, за да потвърди покупката и да уточнят кредита Ви.
Какви са условията за доставка и транспорт?
Ние Ви предлагаме БЕЗПЛАТНА доставка за град Варна и Бургас БЕЗ значение от цената на направената от Вас покупка.
Цената на доставката за останалите населени места в страната е 30 лева.
Колебая се между няколко уреда, можете ли да ми помогнете?
Нашата цел е не просто да Ви предложим качествени продукти, а да Ви помогнем да вземете най-доброто решение за Вашия дом. Затова ние от Технопланет Ви предлагаме БЕЗПЛАТНА консултация. Свържете се с нашите консултанти на телефон: 087 870 0667. Те ще сравнят избраните от Вас уреди, ще Ви запознаят с техните характеристики и функционалности.
Къде се намират Вашите магазини?
Можете да разгледате нашите продукти в магазините ни в град Бургас на адреси:
- ул. „Фердинандова“ 61
- К-с Славейков бл.55 вх.1.
И в град Варна на ул. „Селиолу“ 14.
Какво е работното време на магазините Ви?
Всички наши магазини работят със следното работно време:
- от Понеделник до Петък – 09:30 – 18:30ч.
- Събота: 10:00 – 16:00ч.
- Неделя – почивен ден.
Ако има проблем с уреда какво се случва?
Всеки един от нашите уреди има търговска гаранция, съобразена с вида на уреда. При закупуване на уреди от нашия онлайн магазин или физически обекти, получавате гаранционна карта с данните на стоката и срока на гаранцията.
Ние разполагаме със сервиз и екипи, които са готови да реагират веднага при възникване на проблем или повреда по време на експлоатацията на уреда.
Ремонтите се осъществяват в градовете Варна и Бургас. Ако сте от друго населено място в България, трябва да заплатите доставката на уреда до сервиза.
При загубена гаранционна карта или нарушени условия, гаранцията не важи.
Моля при въпроси или нужда от помощ, не се колебайте да се свържете с нас на посочените в сайта ни телефони.